۱۳۹۰/۸/۲۲

سيب زمينى هوايى

آيا شما فكر ميكنيد در يك كار خفن هستيد؟ آيا فكر ميكنيد آخر زرنگ هستيد و كسى نميتواند كارى كه شما كرده ايد را بكند؟ آيا كارتان درست است و به خود ميباليد؟ آيا فكر كرديد خبريه؟
گوه نخوريد، فقط كافى است آن كار را در گوگل و يا يوتوب سرچ كنيد، آنوقت ميفهميد كه چگونه ريده ايد، اصولا هر موقع يك درصد هم فكر كرديد كه كارتان درست است براى آنكه به خود بفهمانيد داريد گوه ميخوريد يك سر به گوگل بزنيد، هميشه كسانى هستند كه از ما بهتر هستند، ولى نميدانم آيا باز هم كسى هست كه از آنهايى كه از ما بهتر هستنتد، بهتر باشد؟ يعنى آنهايى كه از ما بهتر هستند اگر در گوگل سرچ كنند چه مى آيد؟ آيا گوگل ميگويد آفرين تو كارت درسته؟ اگر فكر ميكنيد چنين است، باز هم گوه خورديد، چون چنين نيست.
هميشه آدم ها از همديگر بهتر هستند، فقط بايد مواظب بود وقتى در گوگل دمبال از خودمان بهتر ها ميگرديم، يك دانه خيلى خيلى خوب اش را ببينيم و حسرت بخوريم، يكى كه اگر در گوگ سرچ كند كمتر كسى از او بهتر باشد، راستى آيا ميدانستيد قرار است دو سال ديگر من بروم و به مدت يك ماه در گوگل كار كنم؟ اگر نميدانستيد خاك بر سرتان، اگر هم ميدانستيد احساس زرنگ بودن نكنيد زيرا خودم بهتان قبلا گفته ام.
من اگر بروم و در گوگل كار كنم حتما يك كارى ميكنم كه هرچيزى را سرچ كرديد اول عكس من بيايد و بعد نتيجه ى سرچ بيايد، و هر ماه يك بار عكس خودم را ميگذارم جاى لوگوى گوگل كه ملت بفهمند دنيا دست كى است، اين صاحاب گوگل خر است اگر خر نبود بايد اين كار هايى كه من گفتم را ميكرد.
من يك تى شرت گوگل دارم كه وقتى ميپوشم اش حس ميكنم لباس سوپرمن را پوشيده ام و جو ميگيرد من را.

۷ نظر:

  1. علی تو که رفتی تا توی گوگل کار کنی و برای خودت گهی شدی یک ماه هم عکس منو بزار حالا یک هفته هم عیبی نداره من ادم متوقعی نیستم بعد ببین میتونی چند تایی از این لباسا از اونجا برداری شاید نزدیک عید به همتون چند تا از اون لباس ها بدن بعد تو برامون امضا کنی و برامون بفرستی اما نه امضاش نکن میخام خودم امضا کنم در ضمن گوه نخور همه اینایی که گفتی هیچ ربطی به سیب زمینی هوایی نداشت

    پاسخحذف
  2. سلام نیما، حیف از وبلاگت چیزی نمیفهمم، وگرنه میخوندمش

    پاسخحذف
  3. اب نداره علی
    تو نه تنها از وبلاگ من بلکه از کلیه وبلاگهای دنیا... : دی
    چقد عکست قشنگه
    اینجا مثه آکادمی گوگوشه
    آتنا گفت...
    نیما گفت...
    هومن خلعتبری گفت..

    پاسخحذف
  4. نيما چرا تو دختر نيستى تا مخت رو بزنم؟

    پاسخحذف
  5. عمیقا به این پیشنهادت فکر میکنم

    پاسخحذف
  6. من یه تیشرت دارم ازین تیشرت گشادا اینایی که هیپاپ میرقصن میپوشن هربار میپوشمش فاز خارجی بودن میزنم سی ساعت واسه خودم هیپاپ میرقصم و خربازی درمیارم

    پاسخحذف