۱۳۹۰/۶/۲۳

آکواریوم را انگشت کنیم


  آکواریوم چیز خوبی است،  چون ماهی ها در آن زندگی میکنند، ماهی ها نیز چیز خوبی هستند زیرا در آکواریوم زندگی میکنند، ولی چون آنها آدمهای حیوانی هستند ما باید آنهارا انگشت کنیم، تا حالشان را بگیریم و خودمان حال کنیم و بخنید، زیرا در اخبار خوانده ام که  خنده خوب است، من وقتی بستنی میخورم، مادرم ماکارونی میخورد، ما قبلا یک آکواریوم داشته ایم، آن آکواریوم ما گنده بوده بود، امروز در این اداره دیدم یک آکواریوم گذاشته اند و بچه ها آنرا انگشت میکنند، بسیار حرکت جالبی بود به نظر من، من میخواهم 
بزرگ که شدم در گوگل کار کنم و یکروز لوگوی گوگل را به آکواریوم تبدیل کنم تا هرکسی بتواند آنرا انگشت کند!
من دوست دارم در آکواریوم ساندیس سیب و موز بریزم، زیرا ماهی ها دوست دارند در تابستان آبمیوه بخورند و غروب ها سکس آن ، دِ بیچ کنند، یک بار که داشتم سکس آن دِ تخت میدیدم پدرم آمد و سریع کانال را عوض کرد و گفت برو تو اتاقت مشق هایت را بنویس، ولی در اصل سر مرا گول مالید، زیرا از سوراخی در نگاهش کردم و دیدم زد همان کانال قبلی و میخندید، من آنرا میدیدم خنده ام نمیگرفت ولی نمیدانم پدر پیر من چرا میخندید، مادر من ماکارونی اش هنوز تمام نشده!

گوه نوشت: عکسارو با موبایلم میگیرم، نه عکاسم، نه عکاسی بلدم، نه میخوام بلد بشم، پس گوه نخورید

۴ نظر:

  1. من ترجیح میدهم که در این کامنت هیچ گهی نخورم
    با تشکر

    پاسخحذف
  2. تو هر گهی بخوری من دوس دارم...

    پاسخحذف
  3. من آکواریوم را دوست ندارم چون تویش هوا نیست اگر سرت را بکنی توش خفه میشوی...ماهی ها احمقند که چنین ریسکی میکنند

    پاسخحذف
  4. منم دوس دارم یه روز لوگو گوگل انگشت کنم
    چون همیشه میگن انگشت بکن ولی نذا انگشتت کنن
    حالا لوگو گوگلم نبود یکیو آخر انگشت میکنم
    من آدم خطرناکیم
    ولی دوستام فک میکنن خیلی خوبم خیلی
    برای همین همه حرفاشون به من میزنن
    ولی من هیچوقت بهشون نمیگم چه غلطایی میخوام بکنم

    پاسخحذف