۱۳۹۰/۹/۱۹

خاک شیر

خاک شیر چیست؟
خوب این که سوالی تخمی است، زیرا خاک شیر، خاکِ شیر است، نمیدانم چرا اسمش خاکِ شیر است، و اصلا کدام شیر منظورش است، اصلا مگر هیچ یک از شیر های مجود در روزگار خاک دارد؟
ولی این را خوب میدانم که بی شک یکی از نوشیدنی هایی است که خایه‌ در آقایان و سینه در خانوم هارا سفت می‌کند، و کلا خیلی حال میدهد.
نوشیدن خاک شیر برای من از همان بچگی یک تفریح به حساب می آمد، خاکِ شیر را میتوان به مدل های مختلف نوشید، اگر تیریپن شاد و سرحال هستید، باید مسابقه بگذارید که تا دانه هایش ته نشین نشده‌اند، لیوان را سر بکشید، و فکر کنید عجب کار خفنی کردید که نذاشتین دونه های خاک شیر ته نشین بشه.
ولی اگر تیریپ عن و غم دارید میشینید و دونه های قهوه‌ایه خاک شیر را تماشا می‌کنید و به سختی روزگار فکر میکنید تا دونه ها ته نشین بشوند و آخر با یک آآآآآآهِ بلند لیوان رو سر بکشید و بگید کونِ لقِ سرنوشت
اگر خاکِ شیر خوره حرفه‌ای باشید، میدانید که رسم و رسوم خاصی که خاکِ شیر دارد مثل رسم و رسوم های پوکر بازی کردن پیچیده است.
مثلا میدانید که اگر گلاب در کار نباشد اسمش دیگر خاکِ شیر نمیشود، میشود تخمِ خر
یا مثلا اگر در لیوان بزرگ نوشیده نشود، انگار دارید شاش مینوشید
یا حتی میدانید که اگر در پارچ سرو نشود حتما باید در بطریِ کوکا کولا سرو شود
خاکِ شیر نمونه‌ی بارزِ زندگی است، همان زندگی تخمی‌ای که همه‌ی ماها در آن زندگی می‌کنیم، اگر با آن کاری نداشته باشید، ته نشین و عن می‌شود و جنب و جوش‌اش کم می‌شود یا به قولی پشم‌اش میریزد
ولی اگر انگولک‌اش کنید، او هم بلند می‌شود و برایتان میرقصد
من عاشق خاکِ شیر استم، و دوست دارم اگر بزرگ شدم و رفتم در گوگل کار کنم حتما یک روز لوگویِ گوگل را به خاکِ شیر تغییر بدهم.

۴ نظر:

  1. خب راستش.. من از خاک شیر بـــــــــــدم میاد!!

    پاسخحذف
  2. آخ آخ، نگوووو، خاک شیر یعنی زندگی

    پاسخحذف
  3. یکی از بهترین پست هات
    ولی اگر انگولک‌اش کنید، او هم بلند می‌شود و برایتان میرقصد
    آفرین

    پاسخحذف
  4. من خاکشیر میخورم سرویس میشم و همش فکرای سکسی میکنم... واین خیلی گنده واقن وقتی بی زید هسی فکر سکسی کنی... بجاش کاهو میخورم و خیلیم تخصص دارم توش... چون تنها آدمیم تو دنیا که میتونه کاهو بی صدا بخوره... بعد کاهو خاکشیر اصن بهم ربطی ندارن ... ولی چون باکاهو خیلی حال میکنم یهواکی اینو گفتم

    پاسخحذف